torsdag 31 maj 2007

Highschool stalker

Jag var hos Antoina idag, hon är brabrabra. Sådär, obeskrivligt bra, det liksom, funkar bara :D & vi såg på filmen The Notebook/Dagboken. Helt underbar film. & jag blir så otroligt fascinerad av kärleken Noah ger Allie, genom hela filmen. Den gjorde så att jag fällde några tårar, för första gången på länge, och även fast att det inte var många tårar så var det några. Jag blir helt varm i hjärtat när jag tänker på detdär, att det finns sånna som känner så för varann hela livet, det är ungefär som mormor & morfar, dom har varit tillsammans sen dom var typ 16-17. & gifta i över 40, jag är speachless!
Om jag bara kunde få uppleva den kärleken liksom, jag trodde att jag hade den med Basse, men inte det. ;P & jag antar att det aldrig kommer att hända.

Amanda singeln för alltid!;P

Inga kommentarer: