tisdag 22 maj 2007

River bellow

Jag har svenska, ångrade mig angående min redovisning, jag vågar liksom inte. Fegis
Dagen har ändå varit rätt så bra, gjorde alltså ljudprod prov förut, inget att lägga energi på enligt mig. Annars då, på matten så började vi med geometri, somnade typ, men visst är det intressant, right Johnny.? xD
Sen pratade jag med Julia ett tag, det känns bra. She's the best! & så hade vi digitalteknik, skrev upp lite olika saker till provet, som är om en vecka, ska sätta igång o plugga snart. Nu har vi svenska alltså.

Ska upp på stan med Julia snart, sätter oss på Vasa & fikar. Sen så går jag hem med pappa när han slutar, för vi ska fira Tintin. Min älskade fina syster, jag förstår inte att hon redan är två år gammal. Det är helt otroligt, känns som att hon var en liten plutt nyss. & det var hon väl ända fram till februari, när Wilma kom, för då tyckte man plötsligt att Tintin blev jättestor, lite skoj minsann.

Nu ska vi gå.
Puss på Julia :*

Inga kommentarer: