måndag 14 maj 2007

Ingen sommar utan reggae

Multimedia.
Och jag skäms, för jag gör inte ett jävla piss. Men det är inte så jävla enkelt ska jag be o få tala om.
Det är matteprov imorgon, och idrottsprov på onsdag. & jag tycker att det ska bli så jävla skönt att ha dom ur världen. Antagligen kommer jag misslyckas som fan, så kommer jag inte få mitt VG i matte. Men då har jag det ändå gjort liksom.

Idag är det två veckor sen valborg, på onsdag är det två veckor sen jag åkte hem. & jag lever fortfarande på energin som jag tog med mig hem från skåne. Jag lämnade en bit av mig själv kvar där, och jag kan känna de andras närvaro fastän jag inte är där. För varje minut blir min längtan större.

På fredag åker jag, mamma och mimmi till göteborg. Det ska bli mysigt, hoppas jag iallafall. Jag kanske hoppar på en buss till Malmö och ber någon att komma och hämta mig och köra mig till Svedala. Jag vill vill vill.
Men jag får se till att göra det bästa utav situationen, ska se till att träffa Jona, har inte träffat henne sen 2005. Det är ett tag sedan nu, och jag behöver hennes energi! Sen så kanske det blir liseberg, så sjukt skoj det skulle vara.. :D

Det regnar idag, och mitt inre är mörkare än natten.

1 kommentar:

Unknown sa...

ta vecka fyller jag år, men det visste du väl redan?