måndag 7 maj 2007

Socker


Det känns som om du gräver in dig i dig själv, som om du bara ser ditt inre.
Du ser inte mig
Du säger så ofta att jag är den bästa du har, den enda som betyder mycket. Men visa det då. Det är nu jag behöver det, förstå mig. Försök att förstå, att jag vill inte behöva lägga alla mina känslor på papper. För det är ju meningen att du ska förstå iallafall. Du ska kunna se lika långt in i mig som jag själv gör. Vi ska vara ett, du och jag.
Någon slutar alltid älska först

Vart försvann jag?

Nej nej, skit i mina känslor nu. Eller ja. Dom känslorna iallafall. Jag är så sjukt förkyld och ont i halsen, jag är inte helt kry känner jag verkligen. Men men. Det är väl okej, antar jag. Jag är förvirrad också, vet liksom inte vad jag ska känna eller så. Vet fortfarande inte vad jag får känna.
FÅR JAG VARA KÄR ELLER INTE? Kommer du tycka om mig, eller inte?
KYSS MIG för fan. Det är ju inte direkt så att det hänt innan (förbannelse..)


ge mig ett liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

vavavaaa? :/