fredag 25 maj 2007

Angelheads

Jarå, gick och la mig runt klockan två inatt. Men jag kunde inte somna, låg och halvdrömde helt sjuka saker. Dock minns jag inte vad det var nu, men ja, jag minns att jag tyckte det var konstigt när jag vaknade inatt.
Somnade ordentligt runt tre kanske. Så sjukt konstigt, när jag satt uppe i natt och skrev mitt arbete var jag så trött att mina ögon kliade sönder, men så kunde jag ändå inte somna. Idag känner jag mig sjukt äcklig och sliten, men vad gör man inte för ett slutarbete i Samhällskunskap liksom? :P

Nej men allvarligt talat. Det känns inte lika spännande längre. Allt kanske inte blir så bra som jag hoppats på...men vi får se, det är inte länge kvar nu. Snart är sommaren här. & igår blev jag glad, för jag fick reda på att Lollo kommer att vara hemma i sommar, det känns skönt. Hon är bra. & så ska jag & Julia hitta på något på Midsommar också, vad kan man göra då..?

Nu sitter jag och letar efter en foundation...testade en ny imorse, o fan va bra den var! Annars kan jag ju alltid köpa en Mary Kay för 4 kronor. Det är ju värsta klippet.
Nu ska jag gå och kolla efter Jocke, lovade honom att hjälpa honom med hans hemprov.
:*:* på alla

1 kommentar:

Anonym sa...

drömmde du om mig kanske??!