torsdag 10 maj 2007

Ha ha you're dead

men shit, bästa ever <3
Jag blir så jävla jävla glad. Miih. Jag känner mig som en liten flicka igen. & det ska liksom ingenting få förstöra för mig. This summer is gonna be the best <3
Jag tänkte ju plugga, men vafan, nu kom jag helt av mig. Störande. Men det gör inget, för jag är liksom glad ;D haha!

Jag kom nyss på att det inte är såå överdriver länge kvar till min 18årsdag :) Det gör mig glad :D För jag hoppas på att jag ska ha fest eller något då, kanske barnkalas :D men jag får la se, får se vilka som kommer också. Hoppas ju självklart på att det blir en massa folk som vill fira mig. Och liksom, de flesta utav mina vänner är ju över 18, men inte alla. Så då är det kanske roligare att ha en privat fest först, o sen dra krogen nån annan gång.. ?
Jag vill ha hoppborg på min födelsedag Hihi

PUUUUUUUUUSS på hela världen!
Ikväll är det schlager :D

1 kommentar:

Unknown sa...

Lätt krogen, själv blir man 20! :DD:D:D