tisdag 29 maj 2007

World of our own

Jag skulle träffat älsklings emelie idag, men det blev inget, för hon mådde inte bra, så jag åkte ut till vivalla istället, med Julia. Jocke, Adde & Johnny va redan här, och så körde vi singstar, jag lovar att jag ägde alla *hostar*

Nej men allvarligt, det har varit en sjukt bra dag, det behövdes verkligen. Mina klassvänner är otroligt bra på att muntra upp en sorgsen tjej som mig. Även fast att dom inte vet om det..

Jag pratar med min älsklings lillasyster på msn nu, och hon mår inte bra, och jag blir så förbannat orolig! Hon måste må bra, jag måste få henne att må bra. Hon är bäst! Ska höra med henne om hon vill hitta på något med mig på söndag kanske, det är mysigt, som sagt, hon är min älsklings lillasyster, även fast det kanske inte märks alltid, så är det faktiskt så. Hon är ändå den systern jag haft längst, okej att jag har haft johanna längre, men inte på samma sätt. Mimmi har alltid funnits vid min sida, och vi har börjat bli mer vänner än sysrar nu, det är så skönt!
Jag älskar dig Mimmi Löfgren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dig syster

Unknown sa...

Jag älskar dig broder, ehm vart lit fel där XD