tisdag 8 maj 2007

Breakfast in America

Idag är det så otroligt mycket bättre än vad det var igår.
Jag tror att jag typ vaknade på fel sida igår, som man säger. Men idag är det bättre. Jag somnade gott, sov gott, vaknade gott.
Och dina ord värmde varmt igår
nej men allvarligt, jag känner att jag har värsta grejen pågång, och det kommer bli så sjuuuukt skoj. Men ni får inget veta <3 För då blir det inge kul...;P
Jaja, idag då. Har just haft Ljudprod, teori, och jag somnade inte. Jag är så sjukt stolt vetty! Och snart så har vi matte, men ja...dom har nationellt prov i dag. Så vi har bara 30 minuters lektion. Men det är lugnt, det är matteprov nästa vecka. Fan jag måste verkligen lyckas, och inte få världens hjärnsläpp som jag fick förra provet, Grymt missnöjd jag är med det.. :(

och att veta att du bryr dig värmer så varmt om hjärtat...