tisdag 15 maj 2007

I'm yours


Dagen har varit bra. Mycket bra. Bäst kanske rent utav.
I skolan så var det Matteprov, och det gick inte alls så bra som jag ville att det skulle göra. Sjukt tråkigt faktiskt. Men jag orkar inte gräma mig, för ingen kommer minnas om 100 år.

Och så åkte jag upp på stan efter en sjukt slö svenskalektion och träffade Jennie :D Hon köpte lite godis på korthuset och sen så åkte vi hem till mig och käkade. Hon är bra :D Vi kollade Shrek, och båda somnade, vi är så bra alltså.. haha
<3

Imorgon ska jag träffa Antonia :D
"Gråta, film och popcorn imorgon? PUSS <3" Jag menar, vem kan säga nej till ett sånt SMS liksom? :D Vi ska se dagboken, och hon och Jennie säger att jag kommer gråta floder, och jag tror att jag behöver det! Så imorgon bär det av till Antonia runt 19.00. Mys <33

Sen är det liksom lov. Så jäkla härligt! Jag vill träffa Linda, saknar henne som fasen..men när jag åker till Kumla nästa vecka kanske jag kan passa på att träffa henne en snabbis :) Hoppas får jag ju iallafall göra :D

21

1 kommentar:

Unknown sa...

lov och lov, måste plugga lite, ORKA! kramar :D