onsdag 30 maj 2007

It you're not the one

then why does my soul feel glad today?
If you’re not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call
If you are not mine would I have the strength to stand at all
.

Den låten sjungs flera gånger om igår i Vivalla, singstar. Det var otroligt bra, det var en otroligt bra kväll igår. Bara så att ni vet! & imorse så sov jag länge, till halv elva och det var så förbannat skönt! Något man behöver liksom. Nu är det inte mycket kvar i skolan, spännande. Det enda jag har kvar att göra är ett matteprov på fredag, skriver jag VG på det så får jag VG i kursen - spännande. Nästa vecka är det bara en massa ointressant skit, blä på det. Men lov.. så skönt.

Jag tänkte faktiskt gå & lägga mig snart, typ nu, för jag måste vända tillbaka dygnet, detta funkar liksom bara inte! Det håller inte i längden, jag har inte somnat innan 01.00 någon natt denhär veckan, that's pretty bad jao. Så nu tänkte jag att om jag går och lägger mig nu så somnar jag antingen snabbare, eller så kommer jag läsa ut boken. Hah. vi får se vad som händer.

I'm yours to destroy

Inga kommentarer: