måndag 21 maj 2007

Elden

Sitter i skolan och väntar på Julia. Hon slutar om 1 timme & 45 minuter. Så skoj, men det är det värt =) Det regnar som fasen ute, men det bryr mig inte i ryggen faktiskt.
Jag la mig i soffan vid entrén förut, tänkte att jag kunde sova lite, eftersom att jag försov mig imorse. Men så kommer rektorn & väcker mig, snacka tjurgubbe han är! *surar*

Jag somnade nån gång efter halv fyra inatt, men det gör inget, inget alls, för det var så värt, & lyckan bara gick som en ilning genom hela kroppen, att en annan persons ord kan värma så otroligt mycket, det är ju helt otroligt. Men helt underbart. Jag klagar inte!

Jag vet inte vad jag har att säga faktiskt. Mer än att det inte är länge kvar nu, sedan kommer friheten!

:*:*:*:*
Ni är så bäst

1 kommentar:

Anonym sa...

men snäla rara, hur kan du vara vaken då? då soooover jag, haha :p hur går det med din ghandi?