fredag 1 juni 2007

This piece of poetry is meant to do harm

Alltså. Puss på den här dagen, redan, fastän den knapt börjat.. ;P
Jag sov gott, la mig tidigt, med lite avbrott... men jag sov gott, vaknade tidigt.
Bestämde mig för att vara överaktiv och gå till skolan idag, och det tog bara 35 minuter. Så skönt det var! Borde gjort det oftare, känns lite sent påkommet nu ;P
Iallafall, när jag kom till skolan snackade jag lite med Basse, fick reda på att Death Game börjar nu klockan nio, haha. & så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, det är ju inga roliga människor här nu ju, men ja, så träffade jag på Ivan i korridoren, och jag gjorde mitt matteprov igår, och han ville prata med mig om mitt betyg och så & jag ville inte höra, för jag vet att det inte gick bra på provet, MEN JAG FÅR VG I MATTE B. Lyckan är gjord!

Nu ska jag ta och cykla hem till mormor o morfar och kanske få i mig lite frukost :D


<3<3<3<3<3

1 kommentar:

Unknown sa...

GRATS till vg't! Har kollat på mitt slutbetyg nu, fick 2550p ;>