söndag 3 juni 2007

Crash Dive Five

Jag har inte skrivit något på ett tag, jag vet inte varför.
Men jag blir sådär rädd när jag inte gör det, helt sjukt är det! Jaja, helgen har gått, och den har varit bra. Full utav skratt och leenden, har knappt kännt av någon ångest alls faktiskt, det är sjukt skönt!
I fredags så gick jag inte alls i skolan, eller ja, jag var där, men jag hade inga lektioner, och straxt innan tolv så kom dennis för att hämta mig o julia, lyx med bilfärd hem! Så åkte vi hem, var hemma till strax efter tolv, o så skulle vi vänta på timmy o dennis, för vi skulle ut till latorp senare, vi väntade i typ, 100 år, dom kom typ, halv nio. Segast! Men men, vi grillade & såg på film, det var mys, men dennis, emma & martinsson drog hem tidigt, men runt halv två på natten så kom magnus över, vi såg på en till film & till slut så däckade han i en fåtölj o jag i en soffa. haha, så sjukt trött vi var. ;P Dagen efter så åkte vi in till stan runt två (magnus började tjata om att vi skulle åka hem runt tolv, men vi orkade inte stressa..;P) sen så bar det av upp påstan för mig o julias del, RUM festivlaen, det var brabrabra :*:*

Helgen har varit bra! & nu har jag & mamma just bakat 156 st bullar, mums :*

2 kommentarer:

Unknown sa...

rum sucks, typ =))))

Unknown sa...

BUKLLAR BULLAR BULLAR! KRAM PÅ DiG!