torsdag 14 juni 2007

Friends forever

Det var ett tag sen jag skrev, hej o hå på det liksom.
Jag är hemma nu igen, och som varje gång så har jag ångest. Jag borde kanske sluta åka till skåne, för jag mår bara så dåligt varje gång jag måste lämna allt underbart folk o alla dom underbara platserna, bara för att komma hem till gamla trista örebro. Som jag inte alls uppskattar längre. Jaja.
Jag åkte alltså ner till Skåne i tisdags, allt blev inte riktigt som det var tänkt, men jag hade några riktigt mysiga dagar där med sara :) Vi badade i fontänen o supershoppade blandannat.
På fredagen så var det dags, Camillas student, hon visste inte att jag var där, det var underbart att se hennes ansiktsuttryck när hon såg mig, hon blev så glad! inte trodde jag att det var möjligt. Men så sa fredrik "amanda, det blev ett riktigt sånt, vad vare jag sa moment!" & jag kunde liksom inte annat än hålla med :D Festen på fredagen höll på ett tag, sen skulle de som får (över 18) åka in till hilton, jag stannade kvar i svedala, däckade i fredriks soffa.
Lördagen bar det av till Li, camillas kusin, på grillfest, mysigt! Jag älskar alla människor som man umgås med där nere. Det är helt underbart! :D Lördagen blev helt superlyckad! Söndagen, ja, jag o camilla bestämde oss för att besitta fredriks övergivna lägenhet o dricka lite vin o mysa lite, sara kom dit senare, och på måndagen bar det av till stranden, bästa ever. Och när vi kom hem led vi alla tre av andra gradens brännskador, men det var det värt för en så bra dag :D Tisdagen spenderade jag o min älsk inne i malmö, fikade på lilla torg och hade det supermysigt som bara vi kan liksom, och nu, onsdag, var jag tvugen att sätta mig på en buss igen, & ångesten bara forsar...


jag kommer tillbaka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

i'll be waiting for you <3

Anonym sa...

bah, örebro är väl bra! jag finns ju här laff :D