måndag 18 juni 2007

Tokyo


Det är så svårt att vara stark hela tiden. Jag vill bara gråta, men det går inte. Alla skulle fråga saker, för jag är ju faktiskt inte den som brukar gråta. Jag har inte gjort det på flera månader nu, och det börjar bli ett tvång. Tvinga fram tårarna, jagförsökte ju göra det för ett tag sen, genom att se på Leonkungen, men det funkade ju inte. Så jag vet inte vad jag kan göra, vad får en att börja gråta?
Olycklig kärlek? Men jag vill inte bli kär, jag orkar inte. Jag vill ju inte vara olycklig, jag vill bara gråta!

Jag mår inte bra just nu, jag är förvirrad i mig själv, det är inte sommar ute och jag har inga pengar heller, jag vet inte vart jag ska ta vägen någonstans, det är förvirrande. Ångestframkallande också.

Kan du inte bara komma och hålla om mig?

Inga kommentarer: