lördag 23 juni 2007

Uppsnärjd i det blå

Midsommar var bra, ingen tvekan! Det var sjukt lungt, men bra, och mysigt, supermysigt :D Jesper kom på besök, från Trollhättan, mycket uppskattat faktiskt :)Iallafall, han kom till örebro, och vi traskade runt lite på stan tills vi satte oss vid Hjalmar Bergman teatern och väntade på bussen ut till Julia, som också var med, inte att förglömma! Väl hemma hos Julia kollade vi på grease och Nisse kom. Sen så satte vi oss nere i vardagsrummet och lyssnade på nån sjuk skiva. Helt stört roligt var det iallafall :D Haha. Nej men fan, jag orkar inte berätta allt så otroligt detaljerat, men, runt ett på natten ville jag gå ut och gå, och maktfull som jag är fick jag med mig dom andra tre, det slutade i att mina leggings är brunfläckiga, inte alls mysigt faktiskt. Haha.

Men, PUSS på Jesper :* & Julia också såklart!
& skåningar! Jag åker ner den 9e igen :D & tar med mig Julia. WIHO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awww du är så söt:O vill sitta där med dig igen :(

/Din jesper :)

Unknown sa...

haha, min midsommar var... då var jag borta med vinden, men så ska det vara!