söndag 17 juni 2007

A song for our heartbeat

Livet går upp och ner. Just nu är det bra, men inatt så var det sämre. Allt pågrund utav en liten figur, som har den bästa förmågan att strula till det, somfan. & hon verkar inte förstå det själv, men det är liksom, allt hänger på förtroende, och det exsisterar inte i hennes huvud tydligen. Jag försökte förklara för Julia hur hon tänker, men, det går inte att förstå om man inte har varit med om det såhär, men grejen är ju den att jag förstår fan inte ens heller. Och jag blir lite livrädd för min familj, alla bara, pratar hea tiden, om en massa shit, som jag inte vill höra! jag vill inte höra om hur det kanske kommer att bli, att vi kanske måste flytta från villan och så, och jag villvillvill inte höra det, för jag trivs så otroligt bra i vårt hus, aldrig gtrivts så bra dom jag gör där Det skule vara en mardröm att flytta därifrån nu! Nu ska ja gsluta, lugna ner mig lite, och umgås med Julia istället. Planera midsommar, och min 18årsfest kanske :D Det kommer bli så jävla ball!

JAG SAKNAR MINA SKÅNINGAR!

Inga kommentarer: