måndag 16 april 2007

The worrying kind


Äter du korv?: Helst inte, Ibland
Spelar du tennis?: Nej
Prickigt eller randigt?: Prickigt är så sött :)
Tjejer eller killar?: Både och såklart :)
Klänning eller kjol?: Både :)
Vad har du för hårfärg?: svart
Färgar du håret ofta?: inte överdrivet ofta.
mp3 eller Ipod?: mp3
Läppstift eller läppglans?: hittade ett snyggt läppstift i helgen fatkiskt ;P
Vad har du för färg på dina strumpor idag?: hudfärgade;P
Hur många syskon har du?: 1 helt, tre halva, och tre fejk ;P
Vad har du i ditt rum?: En bokhylla, en garderob, en byrå, en säng och ett nattygsbord ;P
Vem pratade du med sist?: patricia
Vad gör du helst?: umgås med folk jag älskar :)
Vem ogillar du mest just nu?: mig själv

Vilken ögonfärg har du?: Brungröna..
Vilken färg är finast?: kan inte välja en..
Hur många piercings/tatueringar har du?: non
Darin eller Jimmy Jansson?: haha lätt jimmy jansson ;)
Bakar du kakor?: sällan
Kan man dansa till din musik?: jag har ingen musik ;)
Är du trött nu?: sådär lagom
Katter eller hundar?: både och
Tänker du gifta dig i framtiden?: det är inget jag vet nu
Vad drömde du i natt?: en...person?
Hur skulle du beskriva din stil?: ingen spec...
Vilken kille pratade du med sist?: thomas ;P;P annars adde
Vilken person tycker du mest om?: Jag kan inte välja en, men min familj, Camilla och Lollo står mig närmast om hjärtat :)
Vad åt du senast?: choklad ;P
Vilken årstid fyller du år på?: sommaren (^^,)
Har du en bästis?: Om nån vill vara min bästis ;)
Har du många kompisar?: Lagom :)
Gillar du att vara ensam?: nej
Hur ser dina gardiner ut?: har inga
Hur såg din barndom ut?: Den var lycklig, till sjuan, då gick det utför.
Hur ser din mamma ut?: Sötnos :)
Hur ser din pappa ut?: Som en pappa ;P
Kollar du på teve ofta?: nej inte så värst..
Vilket är ditt favorit program?: DH. Lätt. Och ugly betty som ska börja igen :)
>b>Hur många par skor har du?: Jag orkar inte räkna...
Vilka är dina favorit skor?: Mina röda pumps ;D
Hur många killkompisar har du?: Haha jadu.. orka räkna? xD
Vem är din själsfrände?: Jag vet inte...?