onsdag 4 april 2007

Get down

Jag lovar att det är sånna här saker som händer i min familj just nu som kommer ta död på den och som kommer göra mig till en seriemördade. Alltså, jag vet inte. Ikväll är det gymnasiefest och Linda och Nattis vill att jag följer med, men jag vet verkligen inte om jag orkar. Dom ska hem redan runt elva.. och det kommer säkert vara massa Adolfsbergare där, och dom orkar jag inte med för dom är nog dom falskaste personerna som finns. Det kan jag lova. Jag vet hur dom är, jag var likadan för ett tag sen.

Jaja. Alltså. Idag. Sjukaste dagen. Skulle träffa Antonia, men det blev inget för hennes kompis kompis hade ramlat och gjort sig illa. Låter illa. Hon sitter fortfarande kvar på USÖ.. stackaren..=((

Så jag satt hemma ett tag ist, orkade inte göra något speciellt liksom. Åkte iväg och handlade med mamma, åt årets första mjukglass. mycket god :D Och mättande.. xDD

Snart är det mat och jag dissade gymnasiefesten. Jennie kanske kommer över, så kanske vi går hem till Antonia och kollar film, myspys :)

Imorgon ska jag ut till sommarstugan med mina älskade systrar och vår mor.
<3<3<3


PUSSS

Inga kommentarer: