fredag 20 april 2007

Diary of Jane


Igår var det alltså vårkonsert i parkteatern, åt adolfsbergsskolan. Och det var så sjukt mycket nostalgi och jag saknar det så otroligt mycket. Om jag kunde skulle jag börja där igen, utan att tveka. Saknar den gamla klassen något så otroligt, för om min nuvarande klass är rolig och sådär, finns det ingen klass som kan mätas med 7-9B. Vi var bäst, och så var det ju bara liksom. Sån otrolig sammanhållning vi hade och massa tjafs. Och alla lärare. Fan vad jag saknar dom, det trodde jag väl aldrig att jag skulle säga. Men jag saknar dom..

Iallafall. När Freja sjöng "Bring me to life" igår så lovar jag att det var många som blev tagna med storm, Mimmi började gråta för att hon var så stolt, och det var inte långt ifrån att jag gjorde det också. Det var helt jävla underbart! Så fantastiskt att hon, som är så himla liten, kan ha den rösten, den kraften. Kan inte säga det nog många gånger. Det var underbart!

Idag så hade jag svenska redovisning, helt åt helvete kändes det. Jag är ett nervvrak när det gäller såntdär. Jag gick in i klassrummet och sa till Carina (lärare) att, det här går inte. Och hon peppade och sa, att det gör det visste, du får sitta ner och prata, det är okej! Och jag gjorde det, det gick lite för fort, men jag har det gjort och det är en härlig känsla liksom.

Annars var det bara matte, som gick snabbt. Hände typ inget...Och ikväll så ska vi fira Thomas som fyler 43 år idag. GRATTIS. Grilla tror jag att vi ska göra.

DET ÄR SNART HELG!

1 kommentar:

Unknown sa...

Stolt över dig! :D