måndag 2 april 2007

Himlen är oskyldigt blå

Och det enda jag undrar över är, varit ifrån kommer tankarna? Varför drömmer jag om dig på nätterna nu, varför ser jag dig vart jag än går? Vi hade ju inte ens något, det hände ju inte ens något, det enda vi gjorde var att förstöra vår vänskap. Och ändå så kan jag inte sluta tänka på dig. Jag vill ha dig nära och känna dina händer över min kropp. Och jag fattar inte varför.. Kan det inte bara sluta? Varför måste du spöka och förstöra mina tankar? Och på samma gång försköna dom så otroligt..
Jag skulle nog ge vad som helst för att få somna med dina armar runt min midja, sådär som vi aldrig gjorde. För vi förstörde allt vi hade redan innan vi hade något alls..

How I adore you. Du är det finaste som finns, och jag är som en stalker. För du minns inte ens mig, du vet inte ens vem jag är. För dig fanns jag aldrig. Och du finns i mig hela tiden. Det måste väl betyda något, att jag drömde om dig. Jag menar, jag drömmer ju inte om vem som helst direkt. Jag blir förvirrad utav mina tankar.


Jag vill ha dig här på riktigt i natt, och suga liv ur din halspuls åder

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaaaw ;D ;*