lördag 21 april 2007

Gimme love to give


Godmorgon!
Om man nu kan säga godmorgon när klockan är halv två. Visserligen är det Lördag, men jag skämms lite iallafall. För såhär sent har jag inte gått upp på sjukt länge. Men, done is done och ja. Haha. Får väl skylla mig själv när jag inte går och lägger mig i tid och inte somnar förens efter klockan sex. Jag vaknade av att pappa ringde, om han inte skulle ha ringt skulle jag säkert ha sovit vidare ;P

Men nu har jag iallafall ätit lite frukost, för omväxlingsskull liksom, och så sitter jag och pratar med massa underbaringar på msn :D Och lyssnar på the ark, OCH JAG BLIR SÅ SJUKT JÄVLA GLAD! Det känns så sjukt bra. Att ha en ny platta att gå igenom, verkligen lyssna på om och om igen. För det behöver jag. Jajuste, innan jag åker på Torsdag måste jag fixa min mp3. Hatar inte att min 4gigare inte vill funka..men det är ju inget jag kan göra åt just nu liksom.

Nu sitter jag och nyser som en jag vet inte vad, måste börja ta allergimedicin känner jag. Känns lite surt att vara allergisk mot pollen liksom. Men men, snart ska jag nog hoppa in i duschen, sen ska jag läsa på lite om slutartid och bländare. Innan jag åker hem till Malin & co. Jag pratade med henne typ nyss, och när Moa, min kusin, fick höra att jag skulle komma hoppade hon upp och ner ^^ Får ta på mig bättre skor idag så att jag kan hoppa hopprep med henne, sist hade jag mina röda pumps. Inte så värst bra :)

Men nu ska jag göra något annat. PUSSS <3<33

1 kommentar:

Unknown sa...

de ark suger! :DDDD