lördag 21 april 2007

We'll always be together


Kollade just klart på den absoluta favoritfilmen - Grease. Jag kan se den om och om igen. Och den slutar aldrig vara bra, och jag blir alltid så lycklig och så avundsjuk på vänskapen dom har. Det ser så mysigt ut, att alltid ha någon. Som stöttar och ler och ja. Bara förstår liksom. (Och sen skulle jag ju inte tacka nej till snyggingarna i T-birds heller ;P) Men men. Nu är jag trött.

Ska nog gå och lägga mig och plugga på lite på systemkameran, ska hem till Malin imorgon och då sa hon att hon skulle ha ett litet test för mig. So, I better be prepared. ;P

Nej men fan alltså. Ikväll så kollade jag på bilder från när Thomas var i New York, och den längtan jag kände, helt obeskrivlig. Det verkar som om det är världens underbaraste stad. Hur mycket människor som helst och allt. Jag är kär!

Jag är så otroligt trött, imorgon ska jag försöka komma upp i tid. Hoppas på fint väder så att jag kan cykla till Malin. Det kommer bli jobbigt, men lätt värt det!

Lollo & Camilla. Jag saknar er!

1 kommentar:

Unknown sa...

Är du kär i mig, gulligt xD