söndag 22 april 2007

All I want is you


Så var helgen över. Var hos kusinerna, sov där. Det var mysigt, kollade på Monsters Inc. med Moa igår kväll, kan den nog utantill ;P Och så läste jag en bok, som heter "Kurt kokar skallen" helt sjukt bok, men det är ju mormor som har lånat den ;) haha!

eftersom jag inte har något alls spec att skriva kan jag ju köra mitt veckoschema :D

Måndag: Gå i skolan, förhoppningsivs träffa Lollo. Tvätta och städa.
Tisdag: Gå i skolan, Svenska nationella!. Plugga och hoppa studsmatta med Adde (& Jocke?). Börja packa
Onsdag: Gå i skolan, Svenska nationella hela dagen, packa klart, träffa Antonia, handla saker till resan med mamma, åka hem till mormor och morfar.
Torsdag: Åka tåg, träffa min älskis, bara njuta!
Fredag: FEST
Lördag: FEST
Söndag: Förhoppningsvis inte så mycket xD
Måndag: Följa med Camz till skolan, Festa på kvällen :)
Tisdag: Sova?;P
Onsdag: Åka hem :(


BABY YOU'RE THE BEST

1 kommentar:

Unknown sa...

PAAAAAAAAAAARTY TIME!