måndag 23 april 2007

Prayer for the weekend


Idag har varit en sjukt slapp dag. Tralala.
Gick i skolan, som vanligt, i två timmar. Ingen Adde, för han var sjukling, det är lite tråkigt :( Sista veckan jag är i skolan innan jag åker, så är han inte där.. BUHU.. ;P Jaja, han kommer iallafall till svenskan imorgon. för då jävlar är det skrivning, för hand imorgon. Hoppas att det funkar. Jag är alltid så nervös för såntdär :( På onsdag är det skrivning hela dagen 9 - 14, fan alltså. Inte alls kul!

Jaja, idag då.
Gick i skolan, sen åkte jag & Julia upp på stan, gick till H&M och testade massa kläder, lite kär jag är. Haha! Sen strosade vi omkring i allmänhet. Så åkte jag hem, kom hem runt två, käkade lite, la mig i soffan o tvärdog, vaknade när mamma ringde o väckte mig halv sju.. det var ju inte så bra.

Sen åkte vi iväg o köpt mat o så.

OCH NU BLEV MIN GRANNE TAGEN AV POLISEN!!!! xDD HAHAHA. Shit!

Alltså. Jaja. PUSS

Inga kommentarer: