torsdag 19 april 2007

Jag måste kyssa dig


Jahaja, hemma nu efter en dag i skolan.
Jag var rätt så säker på att jag skulle somna idag, typ på engelskan eller något, för fredrik ringde o väckte mig inatt. Men jag somnade faktiskt inte, och för mig är det en stoooor bragd! Dock så när vi åkte till SR somnade nästan pojkarna, Adde, Jocke och Johnny, för dom va ute på krogen igår. Så dom va trötta idag ;P Jaja.
Alltså, på engelskan så ska vi läsa lite shortstories och så.. men när man hamnar i matsalen med jocke, adde, marcus och julia så funkar det inte så bra.
Killarna började snacka om hur mkt det skulle kosta att fylla en tankbil med vodka. Kom fram till 15 miljoner, inkl. tankbilen, och 75 000 70sar.. ;P Mkt intressant måste jag säga....

Sen på SR babblade två gubbar på i nästan två och en halv timme. Det var stundvis intressant, stundvis sövande. ;P
Efter SR styrde jag riktningen mot mormor och morfar. Väl där snodde jag några pollys och några köttbullmackor med majonäs, så gott :D
Fick en tröja av mormor också och bestämde att jag ska sova där onsdag - torsdag, så att jag inte har så långt till tåget. För om en vecka åker jag ner till min älskling :D PUSS på henne <3<33

Ikväll ska jag iväg till Parkteatern, på vårkonsert som min syster har fixat. Freja ska sjunga, blir säkert bra. två timmar ska den hålla på tydligen :S:S:S:S men men, jag överlever, mimmi sa att det inte gjorde något om jag somnade.. ;P;P

PUSSPUSSPUSS :*:*:*

1 kommentar:

Unknown sa...

SR är väl skoj? typ,?!