torsdag 5 april 2007

Hos dig är jag underbar


Vad hände nu då?
Varför i hela fridens jäkla namn körde du förbi här, och varför VARFÖR tutade du och kollade på mig? Kunde du inte bara ha åkt förbi helt oberörd och inte visat dig. Jag skulle inte haft denhär jäkla magkänslan då..skitskitskitskitskit..Jaja..faaan...skitit!

Igår så kom Jennie hit :D Mysmysmys, har inte träffat henne på huur länge som helst :OO Men iallafall så kom hon, och vi kollade Beck, den var bra, Flickan i Jordkällaren. Och sen runt halv tolv så traskade vi till Antonia, och gick igenom hennes filmer. Vi hittade massa olika..alltså.. hennes filmer är älskvärda. men det slutade iallafall med att vi kollade Fröken Sverige. Hej jag är nog lite kär i Jens ;)) I kombination med bästa sällskapet, bra film och skruvar, vindruvor, pollys (som rymmer in i jennies kamerafodral) och redbulls så blev det en prefa kväll :D:D
Gick hem o var hemma till två typ. låg och pratade, sen somnade jag ... och pratade i sömnen ;P

vi vaknade runt 10.. gick upp, käkade frukost och sånt, gick över till gymmet och tog bort mig från spinningen, sen åkte hon nyss hem. snart ska jag till sommarstugan med systrar och mamma <3<33 bästa!

Antonia :D Du är braaaaa <3<33

Inga kommentarer: