söndag 8 april 2007

Min älskling har ett hjärta av snö


Camilla skickade just en låt. Älskling, den fick mig att börja gråta.
Så vacker. Och det känns verkligen.
Och nu tänker ni, ohno. Here she goes again.
Och ja, men jag kan inte hjälpa det. För jag kommer aldrig någonsin ha förklarat klart för Camilla vilken underbar person och vilken underbar människa och vän hon är. Aldrig. Grejen är ju den att. Hon är för underbar för att kunna beskrivas med text och bilder. Hon måste upplevas (missuppfatta inte;PP) Saken är den att..jag lärde känna Camilla över internet. Och inte kunde jag föreställa mig att hon skulle vara lika underbar i verkliga livet som hon varit över internet. Men sanningen är att hon är ännu underbarare i verkliga livet. Man behöver bara se henne för ett ögonblick för att veta att man är välsignad över att ha henne som en vän.

Men just nu är det svårt. För det är 50 mil mellan oss och jag behöver dig mer än någonsin. För du har känt mig så länge. Du vet hur jag känner. Men snart.

Jag vill inte dra ut på dethär. Det funkar liksom inte. Men Jag älskar dig.

Inga kommentarer: