fredag 20 juli 2007

Slutsats

Åh, jag är nog den mest svartsjuka tjejen i hela världshistorien, jag vet ju att jag kan lita på Jesper, men jag är iallafall jättejätte svartsjuk nu när han är ute och festar utan mig. USCH säger jag bara. Han ringde nyss, men vi pratade väl i typ, två sekunder och sen så sa han "jag ringer snart." och visst, det gjorde han, och han säger att du behöver inte oroa dig. men det gör jag iallafall! Ofta jag kan hjälpa det.? Alltså, nej, jag bara längtar tills natten är över och han ringer och är nykter och berättar för mig hur mycket han älskar mig. Det värmer, och nu vet jag att det är mindre än två veckor, jag håller räkningen kan jag ju berätta. Han kommer den 1a, så i onsdags var det två veckor, idag är det bara 12 dagar. Puss på min älskling. Jag älskar honom, även fast att vi inte ens varit tillsammans i en månad och jag vet att det stör vissa, men jag känner som jag gör.

Nu sitter jag iallafall hemma hos Jennie, det är sjukt ball ^^ Vi har alltid så skoj, haha :D Åkt runt i hennes lilla vrålåk några turer också. Fram och tillbaka till Maxi. Puss på dig Jennie :D Du är bra <3

Men nu ska jag fortsätta lyssna på Gyllene Tider :D

Inga kommentarer: