onsdag 25 juli 2007

Dunka mig gul och blå


Jag kom hem från Antonia för ett tag sen. Helt underbart, jag trivs där, hihi.
Kom dit runt ett tiden ungefär, så satt vi och bara snackade massa skit, eller ja, hon städade, överallt, tillochmed balkongräcket..;P & så kollade vi på film, Säg att du älskar mig. Bra! Hemsk. Men ja, bra :)
& efter ett tag så kom Amanda, hon är så söt, hon hade köpt present till mig, hihi :D Två muggar, verkligen supersött, blev jätteglad och jätterörd :D Dom är så söta <3<3<3
& sen så kom det massa fler människor :O Fyra pers till, Moa, Jonas, André & Lee. Trevliga pajsare detdär, vi satt och käkade och så. Sen så blev det film - American pie, the naked mile. Såg den för inte allt för länge sen, och jag kan ju meddela att det är lite svårt när det sitter tre brunstiga killar och kommenterar allt som är naket i hela filmen. Men det var värt. Jag kom hem för inte så länge sen, och det var underbart med en heldag med Antonia, hihi. Bästa <3

Imorgon ska jag dit igen, Amanda ska klippa mig - SPÄNNANDE! Sen senare på kvällen drar vi upp på stan och går på Rix Fm festival, med Julia. Myspys :D Hoppas på att träffa en maaassa underbaringar. Hihi.

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig så att en till dag med en massa underbaringar kan börja, längtar!
&nu är det bara 16 dagar kvar tills jag är MYNDIG, love it!
& självklart bara 7 dagar kvar till min älskis kommer, hihi, längtar till det. <3


Love the picture by the way

Inga kommentarer: