tisdag 24 juli 2007

Don't tell me

Det gör ont nu igen. Jag gillar inte dethär. Du kommer inte hit än på ett tag, det är åtta dagar kvar, jag håller fortfarande räkningen, för jag längtar. Men hur ska jag reagera när du inte svarar i telefon? Okej att du sa det till mig innan, att du kanske inte skulle svara, men det känns fan helt jävla åt helvete! Du kan inte göra såhär emot mig. Jag måste ju kunna få tag på dig, eller hur, annars kommer dethär aldrig att funka. Jag skakar och jag är så förbannat rädd, hur ska jag nu kunna sova? Jag kommer inte kunna komma till ro förens du ringer mig, och tänk om du inte gör det, tänk om du struntar i att ringa? Då överlever inte jag. You can't kill me now, when you made me love you, you just cannot.

I miss you, I'll fall to a hundred pieces.

Inga kommentarer: