söndag 8 juli 2007

Do you know

Jag sov förut, och så vaknade jag av att jag fick sms, öppnade det och läste "Darling! Köpte nyss present till dig. Mwih! Saknar dig som fan älskade vän! PUSS <3" & ingen kan förstå lyckan i att läsa det, från sin bästa vän. & senare när familjen sitter och kollar på köksporr (vill ni veta så får ni fråga..xD) / beck så ringer hon, Camilla, hon säger att hon är på fest och i bakgrunden hör jag Fredrik börja sjunga på Cara Mia - Come closer cara cara mia cara cara mia love is all we need - på ett sätt som bara jag & han förstår. & Camillas röst värmer så i själen och jag önskar så att jag var hos dom nu, Sara var också där och Camilla skulle hälsa henne. Ingen förstår hur mycket jag saknar dom, dom finaste. Dom är så sjukt underskattade, men på måndag så åker jag & julia till skåne, det blir det bästa! :D Love it! Onsdag - torsdag sover vi hos Camz, Älskade! Faan, jag längtar. Ta mig dit, nu nu nu.

And I really do wish I could satisfy everything you want from me, but I'm no more than human.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, hade jag vetat att din familj var där så.. :P
snutti, imorgon är du i skåne :D trlalal :*:*:* älskar det och dig <3