lördag 8 september 2007

Here (in your arms)

Att bara kunna sitta här, och se på den man älskar mest i hela världen, det är så underbart, fast egentligen önskar jag att jag låg brevid honom och sov, men en hemsk känsla i magen håller mig vaken, jag vill kunna ha varje minut med honom, jag vill inte sova, vill inte förlora en endaste sekund!

Jepser, kan du bara förstå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig, varje dag jag lever är för dig, utan dig hade livet slutat allt för tidigt.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.

Our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Cause our lips can touch,
Here.

Inga kommentarer: