lördag 22 september 2007

Dom sista drömmarna

Ibland så inser jag hur jag kan glömma bort mina vänner, och glömma bort hur mycket dom betyder för mig och hur mycket dom verkligen gör för mig. Självklart finns det vissa undantag, men samtidigt finns det en liten skara som jag vet alltid kommer stanna där, alltid alltid, och hur vet jag det? Jo, dom har stannat så länge redan, genom höga berg och djupa dalar har dom bevisat sin vänskap för mig, om och om igen, gång på gång. Jag älskar er, men jag önskar att jag kunde göra allt för er, som ni gör för mig.
Jag vill rädda er från allt det hemska, och allt det mörka, när ni behöver, jag vill ta med er ut på äventyr, jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med er, det är ju ni som betyder!
Så låt oss upptäcka världen tillsammans, älsklingar.
I'mm yours to keep.



Foto: Frida aka. Kram90, Ey_frey, Schattera, Alpha, eller helt enkelt världen finaste fotograf <3

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, jag älskar dig! och jag saknar dig. när camilla flyttar får vi gosa med henne och emma. så blir vi åtminstone lite samlade... det känns som om vi behöver det nu (och er ska jag leva resten av mitt liv med, så det så) åh puss!