tisdag 2 oktober 2007

Bitch

Ibland, ja, rätt så ofta nu senaste tiden, så undrar jag vart vår skola är påväg någonstans, jag trodde att detta var bra, men så kommer rektorn och går till personangrepp på elever som bara vill ha sin rätt att få säga sina åsikter. Jag blir fan livrädd när jag hört att han sagt att han är så trött på denne, och att det finns andra lärare som också är det. & att han håller kvar en elev inne på sitt kontor dock att denne inte gjort ett smack för att förtjäna en utskällning.
Vart fan är vår skola påväg? Jag fattar det inte och just nu önskar jag att jag tagit en plats i elevrådet så att jag hade något att säga till om, för som läget är nu så kan jag bara sitta och titta på, för jag borde inte vara involverad, men vad tror han? Att vi ska blunda när vi ser våra vänner gråta för att dom är så förbannade? Han är fan bra patetisk, och det är nästan så att jag vill att han ska läsa dethär, och inse att man inte kan bete sig hur som helst mot en elev. Helt allvarligt talat, okej, han kan ha sina åsikter, men han har ingen som helst rätt att som rektor trycka ner elever till tårar. Jag blir så förbannat jävla arg och jag är fan överlycklig över att det bara är 247 dagar kvar i denhär jävla skit skolan!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken idiot! usch