måndag 15 oktober 2007

Sömnen

Dagen är faktiskt bra, trots omständigheterna.
Jag sov alldeles för lite, tre timmar, och jag blev smittad av Tintin och Wilma i helgen, så nu är jag härligt genomförkyld och har ont i halsen. Jippi!

Jaja, jag kom upp imorse iallafall tack vare Mimmi, hon väckte mig runt sju, då kom katten in och bråkade också. Sen så åker jag upp till knuffen, var där i en timme för kuratorsamtal, det var hur mysigt som helst, hon hade tänt et ljus, det var lite mörkt utanför, riktigt höstkänsla :) sen så åkte jag till skolan och ja. Händer itne så mycket. Hade engelska, vi såg på film och jag somnade inte! Trots att jag bara sov tre timmar :P Träffade Lollo också, det var bäst bäst bäst, puss på henne!



[Dagen efter]

Dagen är väl okej, mensvärk och huvudvärk så att det bara skriker om det, jag saknar Jesper och det blir inte bättre av att han antagligen ligger och sover emd urladdad mobil så att jag inte får tag på honom heller. Kanske träna idag om jag inte är allt för sjuk, eller så åker jag till Lager 157 med mamma & syster och kanske införskaffar mig ett par nya byxor, mycket nödvändigt måste jag tala om :P
Puss på dagen iallafall. Jag känner mig rätt glad. Trots hemsk mensvärk :P
NEJ MEN EN JÄVLA MASSA PUSSAR!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: