onsdag 1 augusti 2007

Vacker

du kan ändå inte säga att jag inte försöker. För jag försöker förfan mer än vad du gör, du bara sitter på ditt feta jävla arsle och klagar, klagar på saker som du har makt över, saker som du kan förändra, men när jag försöker, ger du inget som helst gensvar. & jag kan meddela att det är sjukligt störande. Varför är det alltid jag som ska lägga manken till och sen få dåligt samvete? Varför i hela fridens namn är det så? Är det någon som kan förklara det för mig?

Jaja, skit i dig nu, du börjar iallafall gå mig på nerverna och jag vet att det finns andra för mig.
Idag kommer min älskpälsksötnöt hit, and me so happiii :D Haha, jag har planer på att inte sova inatt, för klockan 09.00 släpps extrabiljetterna till Kent, och jag vet att om jag somnar nu så finns det ingen chans att jag vaknar till dess imorgon. Så det blir till att hålla sig vaken. Sen klockan 10.48 rullar älsklingens tåg in på stationen och då ska jag stå där och vinka och hoppa och skrika. Haha nej, kanske inte så extremt, men jag kommer iallafall bli överlycklig av att se honom igen, det har gått alldeles för lång tid.. :(

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet, hoppas på att jag vaknar till lite, sen in på rummet, plocka undan lite och ringa pälsk.

And i know that i've got so much more than you, i know you want to be just like me...

Inga kommentarer: