lördag 17 mars 2007

Tvivel

Hejsan hallå.
Jag är sjukt trött, gick hemifrån pappa till mamma. Tog rätt så precis 1 timme. Ont som fasen i fötterna, gick kanske inte i dom bästa skorna. Helt platta... Och inte stängda helt heller..;P
Jag tror förresten inte att man ska gå ut på en sån promenad på tom mage heller, så, om jag ska gå tillbaka så måste jag ta mig något att äta.

Jaja. Igår så var jag hemma hos Tilda och Fabian. Från typ, fem till tolv. Tog bussen 23.55. Det var mys, snackade massa skit, myste med Fabian, kollade film och käkade. Och det bästa med att äta där är ju att Tilda går på VV, så man behöver inte vara orolig för att få i sig onödigt mycket fett. Skönt det! Var tänkt att Ante och Poppe skulle komma över o kolla film med oss, men icke det.. Närå.. haha..

Idag ska jag nog inte göra något spec, det orkar jag aldrig.. : O Jag är så sjukt trött nu alltså. Men jag har ju min bok jag snodde från skolan igår.. Jonas Gardells.. Ett ufo gör entré. Har läst några kapitel, den verkar faktiskt bra =)) Och så ska jag ju leka med Tintin såklart :D:D Och njuta av vädret. Haha.

Undrar om jag ska ta bussen hem..? Jag är så trött... *-)
Jaja. Lyssna på Radiohead - Creep som Ante skickade över häromdagen, så underbar...


PUSSPUSSSPUSSS <33

1 kommentar:

Anonym sa...

du är duktigt :*