tisdag 13 mars 2007

Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Jahopp, så var jag här igen då, på uppdrag utav min klasskompis. Adde. Han bad mig skriva en massa om honom, massa skitsnack, och det ska väl inte vara så svårt att hitta det om honom, eller? ;D
Och jag kanske ska lägga till att titeln inte har ett skit med det här att göra..xD

Jaja, Adde, vem är han då? En blatteälskare från Linköping, 87a. Skulle alltså egentligen tagit studenten förra året, men icke, han valde att byta skola till vår skola ist, och därför ta studenten två år senare. Det gör väl itne så mycket egentligen, han är ju rätt så bra, en utav de bästa i klassen faktiskt. En sån som man kan prata med om allt mellan himmel och jord, jag kan tillexempel klaga över mitt liv och i nästa sekund pratar han om att han kanske ska starta företag i vivalla, om han går omkring naken kan alla som vill få kolla för 5 kronor. Säkert årets bästa idé adde ^^_^^

Nej alltså. Det finns så mycket att skriva, och så lite minne i min hjärna, så det får räcka här.
PUSS <3

Inga kommentarer: