tisdag 6 mars 2007

Ångest 2

Och vart tar orden vägen när jag ska skriva ner dom? Vilka former får mina känslor? Allt blir så, opersonligt, det låter som om jag inte alls mår såhär. Som om det bara är påhittat. Men vet ni vad, det är det inte. Och jag mår typ, skitskitskit. (Men jag vill inte att någon ska veta det). Jag vill inte tynga ner er, jag är ju jobbig bara som jag är, och så ska jag komma nu och må dåligt också, kan det inte räcka..?

KAN JAG INTE BARA FÖRSVINNA HÄRIFRÅN. BÄDDA NER MIG FÖRALLTID OCH INTE BEHÖVA GÅ UPP.
Jag kan ju inte ens förklara mina känslor! Jag har alldeles för mycket känslor. Dom är över allt hela tiden, överröstar min hjärna, och allt inombords mig. Jag känner känslorna i halsen, och jag vill bara spy upp dom..

Och det värsta är att jag skulle vilja spy, för då kanske jag kan gå ner några kilo till....

Inga kommentarer: