torsdag 15 mars 2007

Absolutely No Decorum what so ever, baby.

Idag har fan varit en prima dag. Jag frös lite i morse och så, och nu känner jag hur maten jag har ätit idag sitter i halsen och bara kväver mig typ.. men inte tänka på det. försom sagt, idag är en jävligt bra dag.

För det första så är jag grymt glad över att Adde går i min klass, what would I do without you liksom? ;DD För det andra är jag grymt glad över att jag fick 100% på Ljudprod omprovet. Tralala på det liksom :DD

Och så är jag gryyyyyyyyyyyymt glad för att om 1 vecka, 7 dagar, kommer Min ÄLSKLINGS CAMZ hit :D:DD fan vad jag längtar, och så drar vi till sthlm :DD

Och jag vet inte riktigt vad jag skulle göra med mitt liv om inte The Ark fanns.
Fan, jag vill ju skriva värsta djupa bloggen om hur jag känner och blablabla. Men jag orkar typ inte. Bara att jag är glad just nu. Och det behöver jag.


Men jag tänker inte spy...

Inga kommentarer: