fredag 11 januari 2008

Kärleken väntar

2008,
det är lite otäckt, men samtidigt självklart underbart, tänk allt som kommer hända i år!

Jag ska ta studenten, den 5e Juni! Faktiskt bara 145 dagar kvar, yes!
Jag ska flytta härifrån, tänker inte vara kvar i Örebro längre än vad jag behöver,
jag ska flytta hem till min älskling, vi ska skaffa en egen lägenhet.

Jag ska bli lvl 70 på WoW så att vi kan gifta oss, och vi ska köpa ringar till våran förlovning. Jag älskar dig, så otroligt mycket.

Jaja, just nu sitter jag i skolan, sjuk och jävlig, men jag hoppas det blir bättre när Jesper kommer senare : ) Måste bara få tag på honom så jag vet när han kommer xD

Upp på stan ett litet tag sen då, se om jag hittar något de sista dagarna på rean, har ju ca. 175 kr att spendera på H&M :)

Bla. jesper kommer klockan 18. puss

Inga kommentarer: